Вивчення предмету зарубіжної літератури у 5 класі буде відбуватися за підручником Ольги Ніколенко
Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті.
Завдання
- Опрацюйте матеріал уроку за посиланням та текстом підручника ( ст.7-11) - Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту Виконайте інтерактивну вправу Виконайте завдання
Скарбниця народних казок Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність.
Завдання
- Опрацюйте та вивчить визначення теорії літератури
-Роздивись схему та напиши приклади до кожного виду казок
Виконайте завдання
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Порівняльна характеристика Чандарави (індійська народна казка «Фарбований шакал») та Лиса Микити (казка І. Франка «Фарбований Лис»)
-Переглянь мультфільм , знайди 10 відмінностей та 10 спільних ознак з індійською казкою
Японська народна казка «Іссумбосі, або
Хлопчик-Мізинчик». Утілення
в образі Іссумбосі
чесності, любові до праці,
кмітливості й відваги.
Завдання
- Опрацюйте навчальну презентаціюВиконайте завдання
Японська народна казка «Іссумбосі, або
Хлопчик-Мізинчик». Національний колорит
японської казки.
Завдання
«Перевірте себе» на онлайн-платформі «Друзі
Полліанни» за казкою «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик».
Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.
Завдання
- Китайська народна казка «Пензлик Маляна» читати
- Аналіз
Брати Якоб і Вільгельм Ґрімм. Німецька народна казка «Пані Метелиця». Значення
діяльності братів Я. і В. Ґрімм для розвитку європейської культури. Знайомство
зі змістом казки.
Завдання
-Опрацюйте матеріали Presentation
- Express до казки «Пані
Метелиця»
Кінофільм «Фрау Холле» (режисер Г. Кольдиц,
Німеччина, 1963 р.).
Виконайте завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар