Вивчення предмету зарубіжної літератури у 5 класі буде відбуватися за підручником Ольги Ніколенко
Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті.
Завдання
- Опрацюйте матеріал уроку за посиланням та текстом підручника ( ст.7-11) - Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту Виконайте інтерактивну вправу Виконайте завдання
Скарбниця народних казок Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність.
Завдання
-Роздивись схему та напиши приклади до кожного виду казок
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Порівняльна характеристика Чандарави (індійська народна казка «Фарбований шакал») та Лиса Микити (казка І. Франка «Фарбований Лис»)
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео -Переглянь мультфільм , знайди 10 відмінностей та 10 спільних ознак з індійською казкою
«Момотаро, або Хлопчик-Персик». Теми дружби, сміливості, зв’язку з природою в казці.
Національний колорит японських казок.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Завдання
Кінофільм «Фрау Холле» (режисер Г. Кольдиц,
Німеччина, 1963 р.).
Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості. Мандрівні сюжети.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Розвиток мовлення (усно). Переказ уривку з німецької народної казки «Пані Метелиця».
Позакласне читання №1 Арабська народна казка «Синдбад-
Мореплавець» (перша подорож).
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Діагностування навчальних досягнень №1. Тема «Скарбниця народних казок»
Літературна казка та її ознаки. Подібності й відмінності від народної казки.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Ганс Крістіан Андерсен – видатний казкар. «Снігова Королева». Початок подорожі в чарівний світ твору.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Перешкоди на шляху Герди, її помічники. Уособлення в образі Герди вседолаючої сили любові й дієвого добра. Життєстійкість головної героїні.
Боротьба добра і зла в казці. Образ Снігової Королеви як носія зла. Перемога теплих людських взаємин над холодною могутністю Снігової Королеви. Утвердження дружби та вірності
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Оскар Уайльд (1854–1900). «Хлопчик-Зірка». Символічний зміст назви твору.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя. Шлях Хлопчика Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові та милосердя. Фальшиві та справжні цінності. Краса зовнішня та внутрішня.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Синтез фольклорних і літературних елементів у творі.
Роальд Дал (1916–1990). «Чарлі і шоколадна фабрика». Казкові пригоди персонажів на шоколадній
фабриці містера Вонки
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео -
«Чарлі і шоколадна фабрика». Читати
Шлях хлопчика Чарлі до своєї мети. Доброта, щирість і наполегливість
головного героя.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Роальд Дал
«Чарлі і шоколадна фабрика». Зображення
родинних стосунків у творі: сім’я Бакетів, інші родини.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Образи дітей і дорослих у повісті-казці. Вади й небезпеки сучасного світу,
їх утілення у творі.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Роальд Дал
«Чарлі і шоколадна фабрика». Утвердження
співчуття, милосердя, взаємодопомоги, відповідальності, морального вибору.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео Розвиток мовлення №2 (письмово). Вади й небезпеки
сучасного світу, їх утілення у творі Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика». Мої поради героям казки.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео Діагностична контрольна
робота №2. Літературні казки світу(тестові
завдання)
Немає коментарів:
Дописати коментар