Вивчення предмету зарубіжної літератури у 7 класі буде відбуватися за «Зарубіжна література. 7 клас» (авторка Міляновська Ніна. — Тернопіль: Астон, 2023)
ВСТУП. РОЛЬ ХУДОЖНЬОГО ПЕРЕКЛАДУ. ГЕРОЇ ТА ГЕРОЇНІ БАЛАД
Оригінал і переклад. Види перекладів. Видатні українські перекладачі.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту
- Опрацювати матеріал презентації
- Дібрати 2-3 варіанти перекладу одного твору, здійснити їх порівняння
Балада як жанр усної народної творчості. Характерні ознаки балади.
«Король Лір і його дочки». Моральна проблематика твору. Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте та вивчить визначення презентації
- Аудіокнига "Король Лір і його дочки" слухати
- Виконайте завдання
Герої і героїні літературних творів у Інстаграм
Діагностування результатів навчання
Англійська народна балада «Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи й служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
-Опрацюйте опорний конспект
- Аудіокнига «Як Робін Гуд став розбійником» слухати
- Опрацюйте матеріал презентації
Виконайте завдання
Герої і героїні літературних творів у Інстаграм
Літературна балада та її ознаки. Подібність і відмінність від народної балади. Ф.Шиллер «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, оспівування мужності, відваги, людської гідності.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте опорний конспект
- Опрацюйте матеріал презентації
- Виконайте тест
Р.Л.Стівенсон «Балада про вересовий трунок».
Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте опорний конспект
- Перегляньте мультфильм
- Виконати тест
Урок розвитку мовлення (п)№1 Відгук на прочитану літературну баладу.
Завдання
- Опрацювати матеріал презентації
- написати відгук на прочитану баладу
Позакласне читання
Адам Міцкевич (1798–1855). «Світязь»
Утвердження любові до батьківщиний героїзму в баладі «Світязь»
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте опорний конспект
- Опрацюйте матеріал презентації
- Виконайте тест
Діагностування навчальних досягнень №1 Тема «Герої та героїні балад»
Лицарство в літературі
Вальтер Скотт – основоположник історичного роману. Історія і художній вимисел в романі «Айвенго». Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріали презентації
- Опорний конспект ст.1-2
- Фільм Баллада о доблестном рыцаре Айвенго (приключения, реж. Сергей Тарасов, 1983 г.)
- Прочитати роман "Айвенго", інтелакт-карта допоможе запам'ятати сюжет
Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Головні образи твору. Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріали презентації
- Опорний конспект ст.3-7
- Записати в зошит систему образів роману "Айвенго"
Матеріали, які допоможуть аналізувати роман "Айвенго":
Матеріали для перевірки знань:- вправа "Тестові завдання "Вальтер Скотт. "Айвенго"
- вправа "Кросворд (легкий). Вальтер Скотт"
- вправа "Кросворд (складніший). Вальтер Скотт"
- вправа "Риси характеру Айвенго"
- вправа "Класифікація героїв роману"
- вправа "Сакси і нормани"
- вправа "Герої роману"
- вправа "Повторюємо сюжет роману"
- вправа "Ілюстррації за сюжетом роману"
- вправа "Айвенго - Бріан де Буагільбер"
- вправа "Тестові завдання "Вальтер Скотт. "Айвенго"
- вправа "Кросворд (легкий). Вальтер Скотт"
- вправа "Кросворд (складніший). Вальтер Скотт"
- вправа "Риси характеру Айвенго"
- вправа "Класифікація героїв роману"
- вправа "Сакси і нормани"
- вправа "Герої роману"
- вправа "Повторюємо сюжет роману"
- вправа "Ілюстррації за сюжетом роману"
- вправа "Айвенго - Бріан де Буагільбер"
РМ №2 (у) Порівняльна характеристика персонажів Головні образи роману.
Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріали презентації
Діагностувалння №2 за розділом «КОЗАЦТВО І ЛИЦАРСТВО В ЛІТЕРАТУРІ»
ПАМ’ЯТАЄМО ПРО МИНУЛЕ
К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист із полону». Відображення антигуманної сутності війни у віршах. Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини.
Завдання
-Переглянути відео:
"Пісня про солдатів з Вестерплятте" (історичні факти)"Пісня про содатів з Вестерпятте" - виразне читання вірша"Лист із полону" - відеопоезіяВиконати тест
А.
Марґул Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд») Відображення антигуманної сутності війни у
віршах.
Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини.Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
А.
Марґул Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд») Відображення антигуманної сутності війни у
віршах.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте навчальне відео
Опрацювати сторінки 92 -93
3Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих.Теми нацизму та голокосту. Образи дітей, їхня дружба і взаємодопомога.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опорний конспект ст.1-3
- Художній фільм «Хлопчик у смугастій піжамі»
- Опорний конспект ст .3-9
- Тести
Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі.
Трагічний фінал повісті як відображення злочинів фашизму.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Виконайте завдання
Діагностування навчальних досягнень №2
Тема «Лицарство в літературі». «Пам’ятаємо про минуле»
Немає коментарів:
Дописати коментар