Зарубіжна література 7 клас

 Вивчення предмету зарубіжної літератури у 7 класі буде відбуватися за  «Зарубіжна література. 7 клас» (авторка Міляновська Ніна. — Тернопіль: Астон, 2023)

ВСТУП. РОЛЬ ХУДОЖНЬОГО ПЕРЕКЛАДУ. ГЕРОЇ ТА ГЕРОЇНІ БАЛАД

Оригінал і переклад. Види перекладів. Видатні українські перекладачі.

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту

- Опрацювати матеріал презентації

- Дібрати 2-3 варіанти перекладу одного твору, здійснити їх порівняння


Балада як жанр усної народної творчості. Характерні ознаки балади.

«Король Лір і його дочки». Моральна проблематика твору. Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ.

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

Опрацюйте та вивчить визначення презентації

- Аудіокнига "Король Лір і його дочки" слухати

- У світі мистецтв

- Виконайте завдання 

 Ігри розумів

Ребуси

Вікторина

Пазли

Герої і героїні літературних творів у Інстаграм

Інтерактивні вправи

Діагностування результатів навчання 



Англійська народна балада «Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи й служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

-Опрацюйте опорний конспект

- Аудіокнига «Як Робін Гуд став розбійником» слухати

- Опрацюйте матеріал презентації

Виконайте завдання 

Ігри розумів

Герої і героїні літературних творів у Інстаграм

Творче завдання


Літературна балада та її ознаки. Подібність і відмінність від народної балади. Ф.Шиллер «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, оспівування мужності, відваги, людської гідності.

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

- Опрацюйте опорний конспект

- Опрацюйте матеріал презентації

- Виконайте тест 


Р.Л.Стівенсон «Балада про вересовий трунок».

Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

- Опрацюйте опорний конспект

- Перегляньте мультфильм

- Виконати тест 


Урок розвитку мовлення (п)№1 Відгук на прочитану літературну баладу.

Завдання 

- Опрацювати матеріал презентації 

- написати відгук на прочитану баладу 


Позакласне читання

Адам Міцкевич (1798–1855). «Світязь»

Утвердження любові до батьківщиний героїзму в баладі «Світязь»

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

- Опрацюйте опорний конспект

- Опрацюйте матеріал презентації

-  Виконайте тест 


Діагностування навчальних досягнень №1 Тема «Герої та героїні балад»

Завдання 

  

                                                 Лицарство в літературі


Вальтер Скотт – основоположник історичного роману. Історія і художній вимисел в романі «Айвенго». Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.  

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

- Опрацюйте матеріали презентації

- Опорний конспект ст.1-2

- Аудіотекст 

- Фільм Баллада о доблестном рыцаре Айвенго (приключения, реж. Сергей Тарасов, 1983 г.)

- Прочитати роман "Айвенго", інтелакт-карта допоможе запам'ятати сюжет


Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Головні образи твору. Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

- Опрацюйте матеріали презентації

Опорний конспект ст.3-7

- Записати в зошит систему образів роману "Айвенго"

Матеріали, які допоможуть аналізувати роман "Айвенго":

Матеріали для перевірки знань:

РМ №2 (у) Порівняльна характеристика персонажів Головні образи роману.

Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

- Опрацюйте навчальне відео

Опрацюйте матеріали презентації


Діагностувалння №2 за розділом «КОЗАЦТВО І ЛИЦАРСТВО В ЛІТЕРАТУРІ»


ПАМ’ЯТАЄМО ПРО МИНУЛЕ


К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист із полону». Відображення антигуманної сутності війни у віршах. Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини.

Завдання

-Переглянути відео:

"Пісня про содатів з Вестерпятте" - виразне читання вірша
"Лист із полону" - відеопоезія
Виконати тест

А. Марґул Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд») Відображення антигуманної сутності війни у віршах.

Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини.

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

 Опрацювати сторінки 92 -93

 

3Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих.Теми нацизму та голокосту. Образи дітей, їхня дружба і взаємодопомога.

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

- Опорний конспект ст.1-3

- Художній фільм «Хлопчик у смугастій піжамі»

- Інтерактивна вправа

Опорний конспект ст .3-9

- Тести 


Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі.

Трагічний фінал повісті як відображення злочинів фашизму.

Завдання

- Опрацюйте навчальне відео

- Виконайте завдання


Діагностування навчальних досягнень №2

Тема «Лицарство в літературі». «Пам’ятаємо про минуле»



Немає коментарів:

Дописати коментар