Вивчення курсу "Зарубіжна література" в 8 класі відбувається за підручником для закладів загальної середньої освіти автора Волощук Є.В.
Вступ
Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Літературний процес.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту
- Опрацювати матеріал "Обов язковий мінімум"
Виконайте завдання
завдання
Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту
- Виконайте завдання експрес-тесту
Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності ІІ–І тис. до н. е.(огляд).
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
відео
-Опрацюйте схему
- Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту з теми "Веди"
- Виконайте інтерактивні вправи
Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи). Космогонічні міфи вед.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту
- Опрацюйте тексти вед та виконайте завдання
Контрольна робота №1 з теми. Вступ. «Священні книги людства як пам'ятки культури і джерело літератури».
Тести
Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Давньогрецька міфологія. Основні цикли міфів.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео, відео
- Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту
- Завдання
Досягнення античності
Міфи троянського циклу. «Облога Трої». «Смерть Ахілла». «Троянський кінь». Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.).
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео, відео
-Аудіо-текст
- Опрацюйте конспект
- Тест
Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу. «Іліада» (огляд). Гуманістичний зміст «Іліади»
- Матеріали презентації, презентації
- Презентація "Ілліада"
- Інтерактивна вправа
«Двобій Ахілла і Гектора», «Пріам у Ахілла». Образи Ахілла і Гектора.
Розвиток мовлення №1 (п). Порівняльна характеристика літературних героїв. Ахілл і Гектор
Завдання
- Написання порівняльної характеристики Ахілла і Гектора
Види лірики в давній Греції й особливості їх розвитку.
Тіртей (vii ст. До н. Е.). «Добре вмирати тому…». Ідея захисту рідної країни в елегії. Античний ідеал героя. Авторська позиція.
Сапфо (VII–VI ст. до н. Е.). «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…). Звернення у вірші до Афродіти – богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань.
Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Основні жанри давньогрецької драми – трагедія і комедія. Значення творчості Есхіла. «Прометей закутий».
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео Давньогрецький театр
- Опрацюйте конспект Давньогрецький театр,
Опрацюйте навчальне відео Значення творчості Есхіла. «Прометей закутий». - Опрацюйте конспект Значення творчості Есхіла. «Прометей закутий».
Публій Вергілій Марон (70–19 рр. до н. Е.). «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави.
Образ Енея та його значення в композиції твору
Квінт Горацій Флакк «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»). Тема мистецтва і призначення митця у творі. Публій Овідій Назон (43 р. До н. Е. – бл. 18 р. Н. Е.). «Сумні елегії», «Життя поета». Міфологічний і філософський зміст поеми «Метаморфози» (огляд). Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у «Сумних елегіях».
-
Контрольна робота №2 з теми «Античність». Тести
Позакласне читання №1. Б.Космовська. «Буба». Зображення проблем юнацтва в творі.
Позакласне читання №2. Б.Космовська. «Буба». Сімейні цінності у творі. Зображення проблеми порозуміння батьків і дітей.
Середньовіччя
Середньовіччя. Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Лі бо (701–762). «Печаль на яшмовому ганку», «Призахідне сонце навіює думки про гори», «Сосна біля південної галереї». Вплив даосизму на світогляд поета. Основні теми і мотиви лірики митця.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Ду Фу (712–770). «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид». Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на світогляд поета. Образ ліричного героя, його сприйняття життя і природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Золота доба Персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям (бл. 1048 – після 1122). Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості омара Хайяма
Література середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово-тематичне розмаїття. «Пісня про Роланда» (x ст.) Історична основа твору, поетичне переосмислення в ньому реальних подій.
Розвиток мовлення №2 (у). Патріотичні ідеї в «Пісні про Роланда». Порівняльна характеристика героїв епосу.
- Словникова робота. Визначити, користуючись словниками української мови, значення слів: патріот, патріотизм
Аліг’єрі Данте. Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»). Утілення в сонеті 11 Данте краси високого почуття кохання.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Осмислення та обговорення прочитаного за запитаннями (див. інструкцію)
Контрольна робота №3 з теми «Середньовіччя». Твір
Відродження
Епоха відродження (ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.
Франческо Петрарка (1304–1374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф.Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця.
Немає коментарів:
Дописати коментар