Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріал презентації
- Опрацюйте та вивчить визначення опорного конспекту
- Виконайте інтерактивну вправу
-Виконайте завдання
Жанрово-стильові тенденції в українській та зарубіжних літературах на етапах літературного процесу. Специфіка жанрів у різних національних літературах (оповідання, роман, сонет та ін.). Розмаїття індивідуальних стилів митців. Українська література, художня культура
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріал презентації
- Виконайте завдання
Інтерактивне завдання "Ситуація"
Просвітництво
Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм).
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріали презентації
- Виконайте завданняДжонатан Свіфт (1667–1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у творі.
Завдання
- Опрацюйте біографію письменника
- Опрацюйте матеріал презентації
- Аудіокнига «Мандри Лемюеля Гуллівера» слухати
Виконайте завдання
Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріали презентації
- Виконайте завдання
Йоганн Вольфганг Ґете (1749–1832). Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей». Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король».
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Аудіо
- Аудіо
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759–1805). «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф.Шиллера
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
-Матеріали до біографії Крістофа Фрідріха Шиллера
- Аудіо
Контрольна робота №1 з теми «Просвітництво». Тести
Позакласне читання №1. Б.Космовська. «Позолочена рибка». Зображення проблеми людських взаємин у творі. Сімейні цінності у творі
Завдання
- Опрацюйте відео
- Тест
Романтизм
Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах. Генріх Гейне (1797–1856). «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»)
Завдання
- Опрацюйте навчальний матеріал
- Опрацюйте навчальне відео
- Характеристика збірки "Книга пісень" , аудіовірші
- Написати відгук на одну з поезій Генріха Гейне або сторити власний варіант відеопоезії
- виконати тестові завдання тестДжордж Ноел Гордон Байрон (1788–1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Вплив творчості Дж.Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте опорний конспект
-Аудіо вірш «Хотів би жити знов у горах…»
- Аудіовірш «Мій дух як ніч…».
- Вправа "Байрон. Життя і творчість"
Поема «Мазепа». Українська тема в поемі «Мазепа». Сюжет та історична основа поеми
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте опорний конспект
Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу)
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте опорний конспект
- Дж.Байрон. Поема "Мазепа". Тест
Розвиток мовлення №1 (п). Зображення образу Мазепи у різних творах мистецтва: літературі, живописі, кіно.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
Контрольна робота №2 з теми «Романтизм. Г.Гейне, Дж.Байрон». Тести
Романтизм. Нові обрії європейського роману
Джейн Остін (1775 – 1817). «Гордість і упередження». Сюжет роману.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріали презентації
-Гордість і упередження. 2005 (трейлер українською)
- Фільм "Гордість і упередження" з Кірою Найтлі (2005)
Система образів роману «Гордість і упередження»
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріал та виконайте завдання
- Про що "Гордість і упередженість" до Джейн Остін - цікава стаття
- Презентація про сюжет роману "Гордість і упередження"
«Гордість і упередження». Роман чуттєвості як прояв «жіночої літератури» кінця XVIII – XIX ст.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
«Гордість і упередження». Образи головних героїв і героїнь, засоби їх створення.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріали презентації
«Гордість і упередження». Тема кохання у творі (Елізабет Беннет – містер Дарсі, Джейн Беннет – містер Бінґлі). Зображення середовища, виразні деталі в романі «Гордість і упередження».
Завдання
- Опрацюйте презентацію та виконайте завдання
- Опрацюйте матеріал та виконайте завдання
Шарлотта Бронте (1816 – 1855). «Джейн Ейр». Історія сироти Джейн Ейр на тлі суспільства. Екранізація роману.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Матеріали
Шарлотта Бронте, Одна історія (біографія)
Шарлотта Бронте: історія жінки, яка все життя писала про кохання, а зустріла його у 37 років
MUST-READ: ШАРЛОТТА БРОНТЕ ДЖЕЙН ЕЙР (цікава стаття з цитатами)
Золоті імена літератури. Шарлотта Бронте читати у ФБ читати у ФБ 2 варіант
“Джейн Ейр” аналіз https://dovidka.biz.ua/dzheyn-eyr-analiz/#google_vignette
Фільм "Джейн Ейр" (українською) https://eneyida.tv/4024-dzheyn-eyr.html
Англомовні колажі до книги/фільму "Джейн Ейр" завантажити
Романтичні мрії Джейн Ейр і сувора реальність.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео
- Опрацюйте матеріали презентації
Матеріали
Образ Джейн Ейр ( за романом Ш. Бронте)
9 кінообразів Джейн Эйр (пінтерест)
Тема кохання у творі (Джейн Ейр – Едвард Рочестер). Достовірність зображення середовища, реалістичні деталі.
Завдання
- Опрацюйте навчальне відео , відео
- Опрацюйте матеріали презентації
Розподіли твердження на правдиві та вигадку розпочати
Матеріали
Проблематика, жанрові особливості роману Шарлотти Бронте «Джейн Ейр» скачати
«Джейн Ейр» Ш. Бронте як соціально-психологічний роман виховання
Контрольна робота №3 Твір-роздум «Поетизація кохання в романі…» (за одним із вивчених романів)
Розвиток мовлення №2. Сторінками прочитаних творів. Обговорення і повторення вивченого у І семестрі.
Немає коментарів:
Дописати коментар